فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

گذر عمر 91 تا 93

  

1 آبان 91 شروع خدمت سربازی مرحله آموزشی اعزام به جهرم

اوایل دی 91 انتقال به محل اصلی خدمت اعزام به اصفهان

17 اسفند 91 ازدواج "عقد"

اواخر فروردین 92 انتقال به اقلید

21 بهمن 92 فوت پدر

1 مرداد 93 اتمام خدمت سربازی


و در حال حاضر :

3 آبان 93 اتمام پروژه ای بازار و شروع پروژه فاز دوم نیازمندیها


توی این دو سال خدمت سربازی "ناخوشی" و خوشی های متعددی داشتم،

بابت خوشی ها شکر و از بابت نا خوشی ها باز هم شکر


امیدوارم به برنامه های بعدیم برسم :

دلم می خواد یک سایت بزرگ به مالکیت خودم داشته باشم

، یه سری نرم افزار تحت وب مد نظرم هست که باید برنامه نویسی کنم !

و کارشناسی ارشدم رو در رشته هوش مصنوعی بگیرم


"ترقی و پیشرفت راه رسیدن به کمال انسان هست"