فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

سابلایم خودم

پکیج هایی که استفاده می کنم :
Package Control  : جهت کنترل پکیج ها (بعد از نصب این پکیج بسیاری از پکیج های سابلایم به راحتی در اختیارم قرار میگیره ، فقط کافیه ctrl+shift+p رو بزنم و برای نصب اونجا کلمه install رو تایپ کنم و برای حذف remove)

SublimeLinter : برای اینکه متوجه بشیم کدام خط دارای اشتباه است از این پکیج استفاده می کنم. اول باید SublimeLinter رو نصب کنم و پس از اون SublimeLinter-php رو نصب کنم. ( آموزش تکمیلی برای بهتر نشان دادن خطاها با استفاده از این ابزار)

PHP Completions Kit : تکمیل کننده اتوماتیک کد های php

و ...

BracketHighlighter-ColorHighlighter

قالب (برنامه نویسی) :

قالب های زیادی برای سابلایم در این سایت : http://www.colorsublime.com

نحوه اضافه کردن قالب : http://colorsublime.com/how-to-install-a-theme

قالب (نرم افزار) :

در این صفحه اون قالب هایی که جلوش علامت ST3  شده شده :

https://packagecontrol.io/browse/labels/theme


کلید های میانبر برنامه :

از قسمت منوی بالا گزینه ی Edit همه ی میانبر های ادیتور رو به صورت کامل وجود دارد که خیلی مفید هستند.

اما اینجا فقط میانبر های خیلی کاربردی رو لیست میکنم.

Ctrl+d : انتخاب کلمه (معمولا کلمات داخل کوتیشن را به این صورت انتخاب میکنن)

Ctrl+Shift+Space :  مثل بالایی عمل میکنه فقط مقدار بیشتری از متن رو انتخاب میکنه.برای انتخاب یک قسمت به کار میره.

Ctrl+F : میتونید در کادری که باز میشه کلمه ی مورد نظرتون رو تایپ کنید . مثلا می خواهید هر چی تو صفحه تون کلاسی با نام bar دارید رو به foo تبدیل کنید؛ از همون سمت راست گزینه ی find All رو انتخاب کنید ...

Ctrl+H : جایگزینی

Ctrl+L: خطی که روی اون هستید رو انتخاب میکنه.

End : نشانگر تایپ رو به آخر خط میبره.

Home: نشانگر تایپ رو به اول خط میاره.


اضافه کردن گزینه ویرایش سابلایم به کلیک راست ویندوز :

با ایمپورت این کد در ریجستری ویندوز :

@echo off
SET st2Path=C:\Program Files\Sublime Text 3\sublime_text.exe

rem add it for all file types
@reg add "HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Edit with Sublime Text 3"         /t REG_SZ /v "" /d "Edit with Sublime Text 3"   /f
@reg add "HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Edit with Sublime Text 3"         /t REG_EXPAND_SZ /v "Icon" /d "%st2Path%,0" /f
@reg add "HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Edit with Sublime Text 3\command" /t REG_SZ /v "" /d "%st2Path% \"%%1\"" /f

rem add it for folders
@reg add "HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\shell\Edit with Sublime Text 3"         /t REG_SZ /v "" /d "Edit with Sublime Text 3"   /f
@reg add "HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\shell\Edit with Sublime Text 3"         /t REG_EXPAND_SZ /v "Icon" /d "%st2Path%,0" /f
@reg add "HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\shell\Edit with Sublime Text 3\command" /t REG_SZ /v "" /d "%st2Path% \"%%1\"" /f
pause

مقالات فارسی مفید در رابطه با سابلایم :

http://farnabaz.ir/sublime-text-3

http://7learn.com/tutorials/fast-coding-in-html-css-part-1-emmet