فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

مشکل بالا رفتن بی دلیل حجم استفاده رم در هنگام کار با ویندوز و راه کار مقابله

چند روزی میدیدم چند دقیقه بعد از بالا اومدن ویندوز بدون اینکه کار زیادی انجام بدم ram usage به شدت بالا میره، در ابتدا با جستجوی اولیه به یک نرم افزار رسیدم به نام Memory Washer که البته بسیار مفید بود و استفاده رم رو پایین می آورد اما بعد از چند دقیقه دوباره به همون حالت بر میگشت. ازwindows task manager بررسی کردم و متوجه شدم فایل اجرایی svchost به شدت بالا رفته، کمی در مورد این فایل و علت بالا رفتن بی حد استفاده این فایل از رم جستجو کردم و دیدم  این مشکل برای بسیاری از کاربران ویندوز پیش اومده و خوشبختانه راه حل اون در سایت مفید p30world.com ارائه شده است. در زیر این راه حل رو مینویسم تا بلکه به درد کسی بخوره یا خودم بعدا اگه فراموش کردم مسیر درست رو زودتر پیدا کنم. 

ادامه مطلب ...