فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

فقط خودم

نه تخت جم نه ملک سلیمانم آرزوست ، راهی به خلوت دل جانانم آرزوست

شغل بعدی : گلخانه

مدت هاست به فکر اینم که اگه زمانی نتونم برنامه نویسی کنم چیکار کنم، و از چه منبعی درامد داشته باشم. سال گذشته بورس رو به صورت جدی یاد گرفتم اما متوجه شدم که بورس برای سرمایه گذاری خوبه و به عنوان شغل زمانی میشه روش حساب کرد که یک درامد ثابت داشته باشی یا مقدار زیادی سرمایه داشته باشی و ...

برای همین تصمیم گرفتم همیشه بورس رو به عنوان شغل دوم که هیچ به عنوان یک مکان فقط برای سرمایه گذاری در نظر بگیرم

اما چند روزی هست فکر گلخانه زعفران منو درگیر کرده که سعی کردم کمی در موردش تحقیق کنم و حتی یک طرح توجیهی هم خریدم، به نظر می رسه میتونه شغل خوب و کم دردسری برای آینده ام باشه... امیدوارم بتونم در سالهای آینده یک گلخانه کوچک احداث کنم و به مرور گسترشش بدم...